Умови гарантії
На автомобілі марки Toyota, придбані у офіційних дилерів Toyota в Україні, надається гарантія терміном три роки або на 100 тис. км пробігу.
Компанією «Тойота Мотор Європа» («Toyota Motor Europe») встанавлено такі види гарантії для автомобілів марки Toyota, що реалізуються на території України:
-
на нові автомобілі Toyota, придбані через мережу офіційних дилерів Toyota в Україні, гарантія становить 3 (три) роки або 100 тис. км пробігу, в залежності від того, що настане раніше. Гарантія починає діяти з дати продажу автомобіля першому власникові, яка фіксується в книжці «Сервіс та гарантія»;
-
на фарбовані поверхні кузова у разі їхньої корозії унаслідок дефектів матеріалу або виготовлення поширюється гарантія терміном 3 (три) роки. Гарантія діє незалежно від пробігу автомобіля. Елементи системи випуску відпрацьованих газів не є панелями кузова і не підпадають під умови гарантії у разі їхньої корозії.
-
на оригінальну акумуляторну батарею гарантія становить 3 (три) роки або 100 тис. км пробігу, в залежності від того, що настане раніше, за умови дотримання всіх правил експлуатації стартерних акумуляторних батарей. Протягом 24 місяців або 100 тис. км пробігу нового автомобіля марки Toyota, дефектна оригінальна акумуляторна батарея буде замінена безкоштовно. Після 24 місяців експлуатації, але не більше 36 місяців або 100 тис. км пробігу, власникові буде компенсовано 50 % вартості акумуляторної батареї.
-
на оригінальні запасні частини та аксесуари, встановлені на станціях техобслуговування офіційних дилерів Toyota в Україні, гарантія визначається залишковим терміном гарантії на автомобіль, але не менше 1 (одного) року з дати встановлення запасної частини та/або аксесуарів без обмеження пробігу. Гарантія покриває оригінальні запчастини та аксесуари, придбані лише в офіційних дилерів Toyota в Україні.
Дія гарантії
Гарантійному обслуговуванню на території України підлягають лише автомобілі, придбані в офіційній дилерській мережі Toyota в Україні.
Гарантія Виробника поширюється на ремонт автомобіля, викликаний дефектними матеріалами або невідповідною якістю збірки автомобіля Виробником. Підставою для надання власнику автомобіля гарантійного обслуговування є документ, виданий офіційним дилером Toyota, а саме:
- заповнена належним чином книжка «Сервіс та гарантія» на автомобіль, що підтверджує його продаж на території Україні, з печаткою дистриб’ютора;
- договір купівлі-продажу автомобіля, де гарантійні умови винесені в окрему статтю і є обов’язковими до виконання.
Право на гарантійне обслуговування мають власники автомобілів, які своєчасно проходять обов’язкове регламентне технічне обслуговування на СТО уповноважених дилерів компанії «Тойота» та мають відповідну позначку в книжці «Сервіс та гарантія» про його проходження. Перелік випадків, у яких автомобіль знімають з гарантії, наданий у розділі «Обмеження гарантійних зобов’язань».
Гарантія на встановлені уповноваженим дилером компанії «Тойота» оригінальні запасні частини та аксесуари, діє протягом 12 (дванадцяти) місяців без обмеження пробігу з дня встановлення, якщо автомобіль не перебуває на гарантії. При безкоштовній заміні запасної частини та аксесуарів на гарантійному автомобілі, термін дії гарантії на деталь визначається залишковим терміном гарантії на автомобіль. Гарантія поширюється на оригінальні запасні частини та аксесуари, встановлені на СТО уповноважених дилерів компанії «Тойота» в Україні.
Обмеження гарантійних зобов’язань
Гарантійні зобов’язання не поширюються на деякі випадки ремонту або заміни деталей автомобіля. Крім того, порушення деяких умов може призвести до втрати гарантії на автомобіль.
Негарантійні випадки
Гарантійні зобов’язання не поширюються на ремонт або заміну деталей автомобіля, якщо необхідність в них виникла унаслідок:
-
ДТП та його наслідків, пов’язаних з поломкою (відмовою) транспортного засобу;
-
порушення правил експлуатації, крадіжки або пожежі з нанесенням будь-яких ушкоджень окремим вузлам або автомобілю у цілому;
-
зловживання або недбалого ставлення при використанні;
-
неправильного використання (наприклад, участі в автоперегонах або перевантаження автомобіля, експлуатації за непристосованих дорожніх умов); невиконання періодичності та обсягу обов’язкового регламентного технічного обслуговування;
-
проведення робіт з техобслуговування або ремонту особами або підприємствами, які не є офіційними дилерами компанії «Тойота» (перелік офіційних дилерів в Україні наведено на сайті);
-
встановлення обладнання (сигналізації, пристроїв, що запобігають викраденню, додаткових обігрівачів, автомобільних комплектів мобільного зв’язку тощо), яке не відповідає технічним вимогам Виробника для конкретного автомобіля або яке було встановлено не на СТО уповноваженого дилера компанії «Тойота»;
-
використання неоригінальних запасних частин або аксесуарів оригінальних, але придбаних не у Дистриб’ютора, а також використання паливно-мастильних матеріалів та робочих рідин, не затверджених Виробником/Дистриб’ютором для конкретного автомобіля;
-
впливу шкідливих зовнішніх факторів, таких як: кислотні атмосферні опади, град, блискавки, повені, солі, хімічно і фізично агресивні середовища, незадовільні дорожні умови, пташиний послід і т. і.;
-
внесення змін у конструкцію та параметри автомобіля.
Заміна обладнання
Гарантія не покриває заміну наступного обладнання автомобіля:
-
всі без винятку фільтри;
-
свічки запалювання та розжарювання;
-
паливні інжектори (форсунки);
-
пасові та ланцюгові передачі;
-
диски зчеплення;
-
гальмівні диски та колодки;
-
гумові деталі склоочисників, ущільнювачів дверей, капота, вікон, багажника та елементів освітлення, які зношення яких було спричинено умовами експлуатації;
-
скло та дзеркала;
-
лампи (за винятком блок-фар та галогенних ламп) та плавкі запобіжники;
-
шини;
-
регульовальні шайби;
-
електроліт, охолоджувальна та гальмівна рідина, пальне, олива (моторна, трансмісійна, компресорна та інша), присадки;
-
каталітичні перетворювачі.
-
Незважаючи на сказане вище, за винятком пального, гарантія повинна покривати будь-яку заміну та долив рідин, які вважатимуться необхідними в межах гарантійного ремонту.
Види робіт, що не підпадають під гарантію
До видів робіт, які не є гарантійними та оплачуються власником автомобіля, віднесено:
- заміну всіх без винятку фільтрів;
- заміну оливи (моторної, трансмісійної, компресора кондиціонера тощо) та експлуатаційних рідин (гальмівної, охолоджувальної, склоочисника і т. і.);
- заміну пасових та ланцюгових передач (відповідно до нормативів Виробника).
Роботи в межах поточного технічного обслуговування:
- заміна обладнання, якому притаманне природне зношення у процесі експлуатації;
- діагностика стану освітлювальних приладів, трубопроводів, рівнів рідин;
- регулювання двигуна, не пов’язане з ремонтними роботами;
- регулювання зчеплення та гальм;
- чищення паливної системи;
- очищення від нагару та бруду;
- балансування коліс та регулювання кутів їхнього розвалу-сходження (окрім випадків, коли необхідність в регулюванні виникає протягом першої тисячі кілометрів пробігу з дня придбання автомобіля у разі відсутності механічних пошкоджень елементів освітлення);
- антикорозійна оброблення кузова та лакофарбового покриття;
- інше подібне обслуговування, необхідне у процесі експлуатації автомобіля.
Незважаючи на сказане вище, гарантія повинна покривати будь-який з цих видів робіт, який вважатиметься необхідним згідно з процедурою в межах виконання гарантійного ремонту.
Роботи з профілактичного обслуговування, в тому числі й миття, полірування лакофарбового покриття, змащення, долив експлуатаційних рідин.
Роботи з усунення естетичних проявів, таких як шуми, вібрації та інше, які безпосередньо не впливають на якість автомобіля та ефективність його використання.
Витрати, пов’язані з ремонтом
Ця гарантія не покриває можливі витрати або збитки, що можуть бути спричинені у зв’язку з гарантійним ремонтом, такі як витрати на телефон, проживання, оренду автомобіля, проїзд, втрата часу або збитки від ділової діяльності.
Підвищене споживання паливно-мастильних матеріалів
Не розглядаються претензії власника автомобіля, пов’язані з підвищеним споживанням пального та оливи, якщо після повної діагностики двигуна та ходової частини автомобіля не було виявлено збоїв у їхній роботі.
Інші умови
Не приймаються до розгляду рекламації у разі відсутності або втрати книжки «Сервіс та гарантія» і неможливості відновлення даних обов’язкового регламентного технічного обслуговування.
Питання про зняття автомобіля з гарантійного обслуговування може бути поставлено при надмірному пробігові між регламентним технічним обслуговуванням понад 1000 км.
Внесення змін до показників одометра автомобіля є підставою для припинення дії гарантії.